Islamic Widget


Monday, May 9, 2011

No comments:

Post a Comment

kak long...

sudah 3 hr berlalu...
namun aku masih terbayang wajah kak longku...
pilu hatiku bila teringat wajah kak long...
yg dulu nye nampak ceria...
tp bila aku pergi melihat ye di hospital wajah ye nmpak pucat...
ia amat memilukan hatiku...
tidak tertahan sebak dihati ini bila melihat dia terbaring lesu...
tp kak long sempat menbuat lawak kepada kita org..."walaupun keadaan nmpak ceria" tp aku dapat rasakan kesakitan yg kak long sembunyi drpd kami dengan senyuman yg terukir dari wajah ye n gelak tawanye...
aku turut tersenyum, untuk caver hatiku yg sudah berair nie...
ku cuba tk mahu menitiskan air mata di hadapannye namun aku tak dapat mengawal perasaanku sendiri...
aku panjatkan doa kpd Illahi agar kak long cepat sembuh...
aku harap abg long n ank2 tabah menghadapi semua nie...
ya Allah sembuhkan lah kak long ku............
i love u all